Klubová a Speciální výstava ČKRR Orlík 2.-3.9.2017

09.09.2017

Poprvé jsem se zúčastnil výstavy a když už tak mi teta vybrala hned klubovou a speciální výstavu pro Rhodéské Ridgebacky, která se pořádá každý rok na Orlíku. A teda musím Vám říct, že to byla fuška.. jako teta byla hodná a tak jsem radostí skákal.. no ona radostí teda neskákala.. navíc jsem teda před tím trochu řádil s brášky a  zvrknul jsem si přední tlapku tak jsem kulhal.. takže toho moc rozhodčí v běhu neviděla.. ale mě to bylo jedno.. pomazlili mě, pochválili a ještě jsem dostal piškot..  :)

Jinak do kruhu jsem nastoupil ještě s dalšími kluky ve věku 4-6 měsíců a od pana rozhodčího a paní rozhodčí jsem dostal krásný posudek a pochvalu :) 

Klubová výstava ČKRR 2.9.2017

Rozhodčí: Arne Foss - Velmi nadějný

Speciální výstava ČKRR 3.9.2017

Rozhodčí:  Orit Nevo - Nadějný


Já jsem ten na pravo ;)...a brácha Gordon (Beauty Jack Legend of Africa) je na levo ;)

za foto děkujeme Janě Moravcové www.rhodesian-shine.com

Made by Judita
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky